Lausunto Venäjän sodasta Ukrainaa vastaan ​​ja kansainvälisestä urheilusta

Australia Senaattori Richard Colbeck, urheiluministeri Itävalta Varakansleri Werner Kogler, taiteen ja kulttuurin sekä julkishallinnon ja urheiluministeri Belgia Valérie Glatigny, ranskankielisen yhteisön korkea-asteen koulutuksesta, aikuiskoulutuksesta, tieteellisestä tutkimuksesta, yliopistollisista sairaaloista, nuorten hyvinvoinnista, oikeustaloista, nuorisosta, urheilusta ja Brysselin edistämisestä vastaava ministeri. Tämä allekirjoitus sitoo ranskankielisen yhteisön, flaaminkielisen yhteisön ja Belgian saksankielisen yhteisön. Kanada Arvoisa Pascale St-Onge, urheiluministeri Kroatia Tri Nikolina Brnjac, matkailu- ja urheiluministeri Kypros Prodromos Prodromou, opetus-, kulttuuri-, urheilu- ja nuorisotoimisto Tšekin tasavalta Petr Gazdík, opetus-, nuoriso- ja urheiluministeri Tanska Ane Halsboe-Jørgensen, kulttuuriministeri Viro Kulttuuriministeri Tiit Terik Suomi Antti Kurvinen, tiede- ja kulttuuriministeri Ranska Roxana Maracineanu, urheiluministeri Saksa Mahmut Özdemir kansanedustaja, parlamentaarinen valtiosihteeri liittovaltion sisä- ja yhteisöministeriössä Kreikka Lefteris Avgenakis, varaurheiluministeri Unkari Dr. Tünde Szabó, urheiluministeri Islanti Asmundur Einar Daðason, opetus- ja lapsiministeri Irlanti Jack Chambers TD, urheilusta ja Gaeltachtista vastaava valtioministeri Italia Rouva Valentina Vezzali, urheilusta vastaava valtiosihteeri Japani HE SUEMATSU Shinsuke, opetus-, kulttuuri-, urheilu-, tiede- ja teknologiaministeri Korean tasavalta HWANG Hee, kulttuuri-, urheilu- ja matkailuministeri Latvian tasavalta Anita Muižniece, opetus- ja tiedeministeri Liechtensteinin ruhtinaskunta HE Dominique Hasler, ulkoasiain-, koulutus- ja urheiluministeri Liettuan tasavalta Dr. Jurgita Šiugždinienė, opetus-, tiede- ja urheiluministeri Luxemburg Georges Engel, urheiluministeri Malta Tohtori Clifton Grima, opetus- ja urheiluministeri Alankomaat Conny Helder, pitkäaikaishoidosta ja urheilusta vastaava ministeri Uusi Seelanti Hon Grant Robertson, urheilu- ja vapaa-ajan ministeri Norja Anette Trettebergstuen, kulttuuri- ja tasa-arvoministeri Puolan tasavalta Kamil Bortniczuk, urheilu- ja matkailuministeri Portugali Tiago Brandão Rodrigues, opetusministeri (vastaa nuoriso- ja urheiluasioista) Romania Carol-Eduard Novak, urheiluministeri Slovakia Ivan Husar, urheilusta vastaava valtiosihteeri Slovenia Tohtori Simona Kustec, opetus-, tiede- ja urheiluministeri Espanja Miquel Octavi Iceta i Llorens, kulttuuri- ja urheiluministeri Ruotsi Anders Ygeman, kotouttamis- ja maahanmuuttoministeri Sveitsi Viola Amherd, liittovaltion puolustus-, pelastuspalvelu- ja urheiluministeriön päällikkö Yhdistynyt kuningaskunta Rt Hon Nadine Dorriesin kansanedustaja, digitaali-, kulttuuri-, media- ja urheiluministeri Yhdysvallat Jennifer Hall Godfrey, julkisen diplomatian ja julkisten asioiden vanhempi virkamies